dagens mat .

Som tur är fick jag ta med mig hunden in på ICA och kunde köpa en Risifrutti XL jordgubb, lättkvarg, fun light jordgubb och en coca-cola light. Jag tänkte under dagen äta:


Frukost: Kaffe och risifrutti xl jordgubb
Mellanmål: Kaffe
Lunch: Cola light och lättkvarg med fun light
Mellanmål: Kaffe/vatten ... något mer
Middag: Köper antaligen en kycklingsallad eller något sådant.
Kvällsmål: Vattenmelon, te och detoxdrycken
Ikväll ska jag gå på IFK-matchen med A och då blir det inte något onyttigt... får hålla mig till Cola light/zero/vatten om jag ska dricka något där!
Hur gott är inte coca cola light?! Jag har alltid tyckt mer om det än den vanliga (antagligen för att light-produkterna är sötare).




Länge leve coca-cola!
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0