ny vecka, nya tag .

Hej allihopa!
Jag har saknat att skriva av mig lite granna, men jag har failat så superdupermycket fre,lör och sön. Det gör väl inte så jättemycket kan jag känna (måste få leva och unna mig lite ibland), men jag har också tränat :D Igår gick jag en snabbbbb pw (1.5mil) på lite under en och en halv timma. Det var hur skönt som helst! Och så har jag varit på Hoffmaestro, Timbuktu och Dolly Parton i helgen.
Min kära moster L, jag vet att du läser min blogg... så jag vill passa på att säga att jag saknar dig och familjen med! Du får komma hem snart men jag och A kommer och hälsar på er först! :D PUSSSSS



Idag har jag köpt massa gottigt (bra-gottigt) som jag ska snaska på under mina långa dagar på jobbet framöver. Jag ska ha mens när som helst, så jag tror väl att det är det röda spöket som talar inom mig och vill äta allt och gärna hela tiden... jobbigt .
Go on, be strong
V

Kommentarer
Postat av: any day now

Åååhhh min kära V!!!!

Jag och vi saknar Er allihopa också, vi ser jättemycket fram emot att komma hem! Ni måste komma hit snart, september är jätteskönt här och vi kan träna tillsammans!



Hoppas att Dolly var magisk, jag har inte ord nog för min avundsjuka!!!



Puss puss

2011-08-29 @ 12:11:59
Postat av: V

Sv, Ja hon är ju bäst! Sån sjukt bra röst verkligen, men hon sjöng massa covers... WHY???!! Och så gjorde hon reklam för någon film hon spelat in och för sitt nya album. Så det var dåligt, men hennes röst och -utseende- Woho!Hon är grym verkligen :) Hon sjöng Little sparrow acapella och med två do:or som fyllde i i refrängen och tvåstämmigt, det var typ det bästa. magiskt!



Fråga mamma, jag köpte en godispåse jag proppade i mig på över ett kilo och så åt jag en halv påse cheddarpopcorn... Inga ätstörningar här inte! :D

PUSS PUSSSSS Hälsa Y!

2011-08-29 @ 12:19:33
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: Hailie

Åååh proviva hallon/granatäpple, så sjukt gott! Måste köpa haha :D

2011-08-29 @ 18:46:48
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: Wannabe This

Mums! Sådan där mat gör en peppad! Är Naturdiet choklad god?

2011-08-29 @ 22:28:30
URL: http://wannabethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0