vill man vara fin får man lida pin .

God eftermiddag mina kära!
V

Kommentarer
Postat av: Little J

Inte bara jag som blir extra sugen när jag har mens alltså ! :P

Jaha.. Coolt ! Men bor du på båda ställena då, eller är det typ sommarhus eller nått? :)

Okej, a det är bättre att ta det lugnt, det känns så för min del iaf :P Sänka lite i taget.. :) Aha, a då blir det krångligt! Jag har ju en matvåg, så väger maten så ofta jag kan.. Min kille har vant sig så han bryr sig inte så mycket längre, fast jag gör det inte om någon annan är hemma, de skulle nog tycka att det var weird.. :P

Så en våg är toppen!! A, nötter är ju så gott med, fast mkt kalorier ja.. :/<3

2011-08-31 @ 16:57:03
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Isa

Tack för din kommentar! Riktigt fint och uppskattat med ärliga reflexioner, jag uppfattade dig som allt annat än en moraltant^^ Däremot blev jag riktigt ledsen då jag klickade mig in på din blogg och läste lite... Jag önskar att jag hade något lika genomtänkt att skriva men tyvärr. Hoppas att du har det bra, och ta hand om dig :)

2011-08-31 @ 18:17:29
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Little J

Jaha! Vad skönt för dig ! :D Jag bor typ knappt 30 minuter från Skövde ;)



Okej, men det är ju bra om du är under 1000 fortfarande ju :) Jag blir alltid så osäker på hur många kalorier det är i en pizza.. Tycker det är så svårt att uppskatta.. Chew and spit är skitbra ju! A, så länge man inte glömmer att spotta då :P

Jodå, det har gått bra.. Inte tränat så mycket men jag hade inte ätit så mycket heller så nu kunde jag unna mig lite chips som jag förbjudit mig själv i flera dagar.. Så tänkte att om jag tar lite nu när jag kan så behöver jag inte oroa mig för att hetsa upp allt en annan dag :) <3

2011-08-31 @ 21:02:43
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: dani

re: ja,det är rubriken ^^

2011-09-01 @ 05:26:30
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0