femtiofemkommanio .

TJOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO!
I söndags när jag vägde mig stog vågen på 57.4 och idag vägde jag 55.9 så jag är superglad nu & sjukt motiverad! :)
Jag har alltså gått ner 1.5kg på tre dagar så jag är nöjd nu. Mitt mål är fortfarande att väga 55.9 på julafton och 55.0 på nyårsafton! :)Idag har jag ätit så dåligt verkligen... jag har ingen aptit kvar (Hade velat äta godis nu för att få upp kalorierna.) Det finns ju inget som jag är sugen på nu när jag inte får äta mitt älskade godis! :( Då blir det helt enkelt att jag äter som jag gör nu... men igår fuskade jag & åt 5 skumtomtar med glögg :D2 kokta ägg (170 kcal)1 apelsin (86 kcal)2 brustabletter (20 kcal)3dl kaffe (3 kcal)Figurformande kakao (50)
kcal?)Hittils totalt 330 kcal.JAG VILL HA GODIS!V

Kommentarer
Postat av: S

jag har varit ätstörd i ca 2 år vet inte vilken sorts äs jag har, har haft ganska likt bulimi för ett tag sen. du själv då?

puss!

2011-12-21 @ 21:09:11
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

Åh vad avundsjuk man blir! Sjukt bra vikt ju!:)

2011-12-22 @ 00:24:28
URL: http://viktiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0