femtiosjukommatvå .

Hej! Idag är jag riktigt nöjd!
Jag försov mig till mitt slappa jobb (två timmar) men de gör inget! Och så vägde jag mig och vågen stog på 57.2!
Igår åt jag nämligen:
Frukost: god morgon-juice, hårdkokt ägg, en hel skål fil med krossat knäckebröd, äpple och banan.
Lunch:(!!!!!!) två mc chicken junior på mc donands plus en liten jordgubbsmilkshake.
Middag: en sushi-risboll
Kvällsmat: en mango
Plus att jag drack massa vatten igår! :)
Som ni ser åt jag väldigt mycket för att vara sjuk. Troligtvis är det magkatarr eller gallsten :( men idag känns det som jag mår bra.

Så idag är jag glad och hoppas att det fortsätter att gå neråt!
Förresten, 57.2kg hade jag egentligen inte blivit glad för eftersom jag mestadels legat på 55. Men nu när jag vägde 61kg den 1/10 så är jag glad! :)
Puss
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0