t h i n s p o .

Enjoy, my friends!
V

Kommentarer
Postat av: any day now

Hej underbaraste!!!



Fick du mitt mess igår?



Självklart är ni mer än välkomna hit!!! Vi kan gå morgonpromenader varje dag, laga god och nyttig mat och nån gång gå till Chocolat House där dom har godaste glassen (den bränner vi med promenaderna)!!!



Jag måste bara säga att jag är SÅ glad över att du trots allt har en sån bra och trygg självbild, det är inget fel i att vilja gå ner och tajta till kroppen, det vill väl alla? Du ska veta att du är den sötaste av alla söta och att du ska vara VÄLDIGT nöjd med dig själv V, du kan göra och bli precis vad du vill!



Ta med dig A och kom hit nu så jag får en promenadkompis!



Puss puss på dig!

/stolt moster

2011-09-08 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0