god natt & god morgon .

Hej! Ett stycke överaktiv skriver....

Igår var min käre pojkvän ute med några kompisar och eftersom jag vill veta att han kommer hem hel osv så fick han komma hem till mig kl 4 på natten. Jag somnade vid 02.30 i soffan och vaknade av att han ringde mig bara för att säga att han älskar mig och sedan ringde han ett par gånger till - vilket medförde att jag sov typ 20min under hela natten.


Klockan 04 när han ramlade in i min & min familjs lägenhet så kunde han inte ens stå upp och började kräkas helt vilt i hela badrummet... på golv, väggar, handfat så att det är stopp i avloppet osv.
Han kräktes fram till kl 05.30 då mamma skulle gå upp och insåg att det var nerkräkt i hela båda våra badrum och att det var stopp i alla avlopp för att det var spya i hela rören.



Min avdäckade pojkvän gick inte att kommunicera med och ligger typ helt död i sängen, så som tur är har jag verkligen vääärldens bästa mamma som såg hur dåligt jag mådde och hjälpte mig städa hela badrummet och tömde avloppen <3

Så nu har jag städat tills nu... och ska tvätta idag som tack för att mamma hjälpte mig. Funderar på om jag ska gå ut på en liten morgonpromenad i en halvtimme medans jag är vaken! :)





Puss & Kram och god nattt... för snart ska jag gå och lägga mig!!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0