word .


V


Kommentarer
Postat av: Emma Uthberg

Sv: Åh, vad jobbigt :( Haha, då kanske jag kan få lite inspiration och motivation till att bli lite nyttigare och duktigare på att hålla det jag åxå! =)

Jag hade ingen äs, det var nog mer en fix idé.. Men jag insåg verkligen inte hur mycket jag hade gått ner och att mina vänner på riktigt trodde att jag skulle gå sönder om dom kramade mig, förrens min pojkvän hotade med att göra slut om jag inte la ner, och nu när jag tittar tillbaka på bilderna undrar jag verkligen hur fan jag tänkte.

http://euthberg.blogg.se/images/2010/005-lalala_97025985.jpg här är ett exempel. Mina bröst försvann heeelt och hållet, och även om jag har gått upp några kilon nu så har dom inte blivit så mycket större :( Dock vill jag ha bort allt äckligt fett från låren och rumpan, synd bara att min dumma kropp inte fattar att den ska ta det fettet utan bara tar bort det från överkroppen.. Men ska börja gå ut och springa nu har jag tänkt, ska bara hitta lite motivation först hahaha!

2012-01-09 @ 21:54:27
URL: http://euthberg.blogg.se/
Postat av: Emma Uthberg

Sv: Nej, absolut inte =)

Åh men dig kommer jag ihåg! :D Nej så höll folk på med mig med, mina vänner blev avundsjuka för att jag lyckades gå ner men inte dom.. Mycket av det jag skrev gjorde jag bara för att provocera, som det där med att man är "fet om man inte ser höftbenen". Folk blev ju helt galna och det gav mig fler läsare, haha. Men sen bara trillade jag dit, tyckte helt seriöst att man VAR fet då. Nu vet jag ju bättre än så, men jag tycker fortfarande att det är fint när dom syns =) Egentligen är det ju inte så konstigt med tanke på hur alla modeller, skyltdockor osv ser ut. Att väga vad som är "normalt" är ju att vara FET jämfört med dom, och vem vill inte se ut som Victoria's Secret Angels gör? Nu bryr jag mig inte så mycket om det andra, men jag är sjuuukt fixerad vid låren. Hatar mina för att dom går ihop, men mest hatar jag dom för att dom går inåt längst upp vid musen(haha), sen utåt och sen inåt igen så att det blir som en jäkla fettklump där dom går ut haha. Det gör så att jag inte kan gå i bikini utan alltid badar i shorts, och så att jag alltid måste tänka på att inte klippa av mina shorts för långt utan så att dom täcker den där fettklumpen :(

2012-01-09 @ 22:19:44
URL: http://euthberg.blogg.se/
Postat av: S

sv: ja fasta funkar super för mig! det är ju olika från person till person att fasta, ibland går man upp lite vikt i början tror jag :)kram!

2012-01-09 @ 22:42:36
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0