femtiosexkommanoll .

Hej alla underbara människor!

Jag vet att jag återigen haft ett uppehåll ifrån bloggen och det är faktiskt för att jag inte har någon inspiration att skriva här längre... det borde jag ju verkligen ha men det är det att jag känner att jag inte riktigt står för vad jag skrivit. Jag blev "manipulerad" utav alla bloggar jag läste och mitt ideal blev bara smalare och smalare.

Mitt ideal är väl ungefär det samma och jag har fortfarande 52 kg som målvikt, men istället för att sätta för höga j*vla mål som jag alltid har gjort ska jag:
1
. träna så ofta jag kan (inte vill)
2. fortsätta äta godis - allways have allways will. Jag kommer aldrig kunna sluta med det och om jag skulle lyckas skulle jag bara må bajs så det är inte värt det!
3. Jag ska istället skära ner på bröd, ris, pasta, potatis - inte förbjuda
4. sluta äta kakor, bullar, läsk, glass och chips för det vet jag att jag kan. Har kanske en craving för det varannan månad och då täcker godiset mycket väl det behovet! :D



Jag har redan börjat med detta förutom nr 4 nu under alla studenter och så, men jag har faktiskt gått ner fyra kilo på 1½ vecka.. Magic! Bara på grund av träningen! Jag äter typ en baguette om dagen och pizza eller thaimat till middag!



Bilden ovan är en gryta som istället för att äta ris till äts den som en soppa och såsen har därför gjorts lite tunnare. Till detta är det ett surdegsbröd :) Yummy!
Nu ska jag göra lite lunch.. tänkte mig någon form utav grönsaks-/linssoppa och sedan blir det långpromenad med lilla Lina! :)

Puss
V


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Det var längesedan jag var inne på din blogg! Tappade en del bloggar jag läste när jag bytte adress och sånt.



Va tråkigt att höra att alla dessa bloggar fick dig att må sämre :-( Det är tyvärr så att man påverkas och man får försöka att sålla bort dem som man inte mår bra av.



Tycker att det låter som bättre val att inte förbjuda dig en massa, det begränsar ens liv. Du har en jättefin kropp och du behöver inte gå ner i vikt!

2012-06-10 @ 15:30:38
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0