på promenad genom stan .

Åh jag är dåå glad över mina "do not eat"s! Jag gillar inte glass och chips så väldans mycket så därför har jag ju ett låtsasförbud mot det och läsk vilket jag är supernöjd över!

Jag har nämligen avstått varenda gång fast jag ändå får äta om jag vill (eftersom jag inte ska förbjuda mig saker). Idag serverades det glass, chokladsås, jordgubbar, saft och kaffe och jag åt två plastmuggar med jordgubbar och en kopp kaffe! *proud*.

Igår åt jag ofrivilligt väldigt dåligt och på kvällen åt jag massa pannkakor med socker - suuuupergott! Men det gjorde mig mätt för stunden men jag blev hungrig ganska snabbt efteråt. Sen somnade jag så jag hann aldrig äta något mera. Så imorse var jag superhungrig när jag vaknade!

Nu är jag på en liten promenad för det promenaden igår blev en shoppingrunda och spårvagnsåkande istället! Innan jag skulle gå nu proppade jag i mig makaroner och köttbullar så jag fick håll så fort jag kom utanför dörren. :/


Och till er som tänker att jag gör helt fel som bangar glass och sånt och proppar i mig onyttig mat och bakelser... Jag försöker inte hetsbanta eller så - jag vill gå ner i vikt genom träning och skära ner på onyttigheter jag inte njuter utav. Jag har fortfarande mitt älskade godis jag aldrig kommer kunna eller vilja sluta med. Jag ska gå ner genom träning och förhoppningsvis en sundare kosthållning! :)

V


Kommentarer
Postat av: argsintamy

såå fin bloggdesign!
så som du beskriver försöker jag oxå med. nyttig mat och träning.

2012-06-17 @ 15:55:58
URL: http://argsintamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0