96 kvar .

Hej! Igår tog jag mig en powerwalk i en timma och det gick så fort och var skönt. När jag kom till Trädgårn sedan blev jag vrålhungrig, så jag köpte en hamburgare de gjorde där och så åt jag nötter ifrån nötpåsen "Spesial" från Den lille nöttefabriken. Plus att min middag blev thaimat istället för nutrilett. Så det gick ändå ganska bra för mig igår.
Jag har idag jobbat sedan kl 06 och jag är såå trött! Men eftersom det regnar får jag nog stänga tidigare, så jag slipper jobba 06-22 efter ca 4h sömn! Isåfall ska jag hem och träna en timma på Wii/crosstrainern och sedan gå och lägga mig och sova direkt. Imorgon börjar jag klockan 06 och slutar vid 12... Sedan blir det hem och träna och på kvällen ska jag och mamma på Dolly Parton på Scandinavium :D!!!
Igår tog jag mitt sista p-piller för perioden, så jag går väl upp lite nu i samband med min bad-time-of-the-month. På måndag är det vägning för Rivstart... det har ju gått "jättebra"... nej, så jag förväntar mig samma vikt men kanske mer eftersom jag tränat och dessutom då säkert kommer ha fått min mens. Men jag har ju åtta veckor på mig, så känner nog att det är ganska lugnt ändå!
Jag vill verkligen börja träna riktigt mycket nu och äta bra och så! Nu jobbar jag så mycket fram till 9/11 men efter det ska jag träna och bli hälsosam.
Puss puss, nu ska jag ta en powernap på kioskbordet tänkte jag!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0