99 to go .

Hej igen!
Igår när jag kom hem "råkade" jag hetsa utan att tänka på det... Jag åt efter min "tacoröra" två knäckemackor wasa frukost utan smör när jag hämtade te till min lillasyster. Sedan var det dags för mig att hämta te till mig själv och mer till henne, så medans jag gjorde te till mig åt jag två stycken till. Så när jag skulle bära in våra koppar med te till vardagsrummet där vi satt, så var mina mackor slut... Så jag gjorde två till - med smör!
Igår såg det ut så här för mig:
Frukost: 2 wasa husman + smör och 2dl proviva mango 248 kcal
Mellis: svart kaffe och 5dl vattenmelon 97 kcal
Lunch: 200g lättkvarg + funlight 112 kcal
Mellis: Coca cola zero 1 kcal
Middag: 1dl gräddfil, 3msk tacosås, 50g majs, 40g riven ost 354 kcal (fat)
Kvällsis: 6 wasa frukost + smör + te 380 kcal

Träning: 1h (1 mil) cykling i normalfart. Enligt Shape Up är det 472 kcal, men enligt en träningsapp jag hade med mig under hela "loppet" var det bara 275kcal... Hade ju gärna litat på Shape up, men tar det säkra före det osäkra. Bättre att ligga minus än plus ;)
Totalt: 916kcal




Mitt träningspass igår gör att jag har 99 pass kvar att avverka tills sista December. Ni är väl med på utmaningen?




Så jag klarade mitt kalorimål på Shapeup som är 932kcal/dag.
Häromdagen köpte jag ett par nya byxor på ZARA, men igår fick jag lämna tillbaka dom för att dom var för stora :D Det var storlek 34... som jag alltid har annars, men dessa var stora i storlekarna också så det gick inte alls. 
Jag köpte istället också häromdagen de nya "skinnbyxorna" på Gina Tricot i både brunt och svart, men de var också för stora. Visserligen är det ett material som töjer sig mycket, men man blir ju ändå glad! BTW dom dragkedjorna är sämst i världen på riktigt! Åker ner heela tiden!
Nu ska jag lägga upp lite thinspo-bilder!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0