aj aj aj .

God dag alla ute i höstrusket!

AJ vad mina ben värker! Det gör ont på hela framsidan vaden och tidigare när jag har haft det har mamma sagt att det är nögon slitning och inte träningsvärk, men jag väljer att tro att det är ett gött resultat ifrån min gårdag ändå! ;)

Imorse började jag kl 06 på Elite (efter tre timmars sömn!!) och gick på automat hela dagen typ... Jag har lagt ner pannkakorna nu och bara äter nyttigare, får trappa ner successivt. Jag plockade disk och gick fram och tillbaka under 5 timmar, men la in det i shape up som 3 timmar städning för att det inte var såå intensivt. Efter jobbet åkte jag hen för att sova en stund och vaknade igen kl 15 så åkte jag till mitt andra jobb och ska nu vara här till kl21 - wiiho!

På det stället jag är nu är en riktig utmaning att hålla kontrollen på. Vi har kaffe, te hela tiden (vilket är bra) och vi köper godis, nacos, kakor, bullar, glass... Ja you name it! Så nu mötte jag två av mina arbetskamrater som var på väg till affären - antagligen 4-gott. :/ Avstår man från godis undrar dom vad som är fel och godis är min stööörsta svaghet, så det är riktigt jobbigt när det finns där!

Jag håller på och kollar på black swan hemma, sjukt deppig, och jag inte sluta tänka på hur olycklig hon är och jag sitter upprörd i soffan och säger "MEN ÄT NÅGOT DÅ!!!". I don't wanna be that girl! Laddar upp lite thin inspiration ikväll när jag är hemma igen! Jag har inte tränat än idag för jag har så j*vla ont i benen och är trött, så tänkte hoppa upp på crosstrainern sen och förbränna vad jag har fått i mig!

Mitt mål nästa vecka är att väga 56kg, dvs gå ner 1,7kg... Det borde väl inte vara helt omöjligt?!
Stay strong!
V

Kommentarer
Postat av: nadja

sv: tack så mycket! :)



jag tror att det kan vara överansträngning och inte bara träningsvärk. jag brukar få jävligt ont just där när jag har promenerat för länge i "dåliga" skor. kram

2011-08-07 @ 20:32:17
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det där låter som benhinneinflammation! Vila och kolla över dina skor är mitt tips :)

2011-08-22 @ 20:18:10
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0