bad bad girl .

FÖRLÅT att jag är så dålig på att uppdatera... visst det är väl jag som förlorar mest på det, men jag ska bättra mig!
Nu har det varit Way out west här i staden och jag var självklart där. Jag började ju min abc precis innan way out west (stupid) så jag avbröt och börjar om nu på nytt IDAG! :D Jag ska även idag gå på en 20 dagars detox för att rensa ut allt äckligt i min kropp! Jag började på detoxen dagen innan wow började, men så kom jag på att halvlaxerande medel i kombination med bajemajor och festivaler inte är någon bra idé.
Jag är faktiskt stolt över mig själv för att jag har bestämt mig att ta tag i det idag och med en gång. Jag är ju en naturbegåvning på att skjuta upp saker och speciellt saker som har med min hälsa och utseende att göra. Hur många gånger har man inte tänkt "jag börjar imorgon/nästa vecka" osv osv...
Igår när jag var fullare än fullast smsar min jobbarkompis och frågar om jag kan jobba dag och kväll idag och mina sms gick inte så jättebra till henne, så min chef ringde och jag var riktigt dyngad...  så idag jobbar jag 11-22 med ynka tre timmars sömn i bagaget! JAG SOMNAR SNART!
Jag är alldeles för bakis för att kunna stoppa i mig någonting nu och så är mitt kort på vift någonstans, så jag har druckit en kopp te med socker och mjölk hittills och får se när jag känner mig redo för att fylla magen lite. Jag vill inte ens dricka cola eller vatten nu.
Så nu bloggi hörs vi om en stund igen (jag är en sjuk periodare - i know)!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0