en perfekt gårdag .

Heej!
Igår var jag i fjärrås mitt ute i skogen på en väns landställe och det var helt underbart. Vi gjorde aktiviteter som berrpong, poängpromenad om paret som ska flytta, spelade cricket och fotboll. Sedan grillade vi och var ute och kalasade till typ fem halv sex på morgonen då jag och À gick och la oss och sov i hans bil.
Det var en jättefin kväll och det var hur trevligt som helst. Det fanns ganska mycket godis och fyllekäk överallt, och jag åt lite det erkänner jag... Jag åt tunnbrödsrulle med baconost och så åt jag lite godis och choklad. Vad jag gjorde igår som gick väldigt bra var att jag bestämde mig för vad jag ville ha och fanns det tog jag en eller två sådana och fanns de inte hoppade jag över helt. Normalt sätt skulle jag ta andra godisar bara för att de låg där eller för att de jag ville ha inte fanns. :D
Nu sitter jag på jobbet och har inget internet så bloggar från telefoen :/ Min bästa vän ringde mig förut ifrån Norge och frågade om jag kunde passa hennes minihund med damp (på riktigt) inatt för att hon ville åka till stockholm... och vem vill inte unna sin bästa vän att åka till Stockholm?! Så nu ska jag göra inbrott i hennes föräldrars lägenhet efter jobbet och hämta hunden och gå ut bakvägen. Så tänkte jag att imorgon när A går till jobbet vid 06, om jag vaknar och har en slickande hund i ansiktet eller om han är sprallig och vill gå ut, så ska vi ta en liten promenad på minst 5km och sen gå hem och lägga oss tills jag börjar jobba igen :) hoppas att jag orkar! :D
Hörs ikväll när jag har internet!
Nu ska jag titta på Vänner och dricka vatten!!!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0