hjälp .




HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP




Jag pratade precis med T som sa att jag borde ha en dag i veckan då jag tillät mig själv att frossa och äta vad jag vill... det låter som en bra idé för då kan jag ju tänka "på lördag" istället för "får aldrig mer". Så tillslut kommer jag antagligen inte vilja frossa - utan bara äta rimliga mängder den dagen. Enda nackdelen är att min icke-självdisciplin kan komma ivägen och försöka byta plats på dagen så att jag har min "lördag" på en onsdag istället... och då går det icke! Vad tycker ni? I need your help!


Kommentarer
Postat av: Wannabe This

Hej! Alltså det där med ätstörningar är så jävla svårt, jag skulle säga att har man ett problem med att äta eller får ångest av mat har man en ätstörning, även om det inte är just anorexia eller bulimi. Jag tänkte nog inte köra något speciellt kaloriintag, därför räknar jag heller inte kalorierna :) men så lite så möjligt för att undvika eventuella hetsätningar!

2011-08-26 @ 17:09:06
URL: http://wannabethis.blogg.se/
Postat av: R & S

sv: Kan du säkert, beror väl också på hur lång du är, om du menar om du kan det. :o

2011-08-26 @ 22:54:00
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0