if I eat anything, I'll eat everything, so I'll eat nothing .

... Gäller för en stund framöver. Jag har failat så fruktansvärt mycket nu så att jag bara vill kräkas!!! Och sova vill jag göra också, är såå trött verkligen :( Jag hade en godispåse i väskan som jag och L på jobbet köpte igår och nu när jag var så himla hungrig efter maten (jag åt jättemycket!) så tog jag några bitar... sen tog jag hela påsen till mig där jag satt och vips var den nästan slut och jag illamående så att det skriker om det!
På måndag ska jag väga mig igen, hoppas på 56kg plain, (det är -1kg) känns i nuläget inte som att jag kommer att klara det. buhuu! Jag kommer antagligen äta lite sourcream och onion snacks på bion idag också - så sjukt goda. Det  blir en caesarsallad eller köttbit utan kolhydrater till på restaurangen. Kvarg till lunch och inget annat på hela dagen. liiite alkohol sen bara (A) men ingen fyllemat!


Förlåt för ett så vimsigt inlägg, men jag vill sova! och kräkas .
fan för mig ibland asså. Och det värsta är att jag ställde mig frågan " Är det verkligen värt det?" och jag tänkte och tänkte och så ... JA! Sprang jag till godiset. fuck me.

Fuck me .
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0