j*vla f*an, jag har krympt .

Visst... på en viktminskningsblogg kan ju det låta som något positivt, but it ain't! Jag har nämligen krympt på längden!
Jag har alltid sett mig själv som 165cm, men nu när jag mätte mig på bredden tänkte jag att jag kanske faktiskt är längre än 165. Men nej jag är tydligen bara 163! När jag gjorde mitt pass för typ 4år sedan var jag 165 iallafall, men nejnej, jag har ju blivit lite kortare och lite bredare since... Det var bättre förr!



Mina mått iallafall är:
Rumpa tjockaste delen: 98cm
Lår tjockaste delen: 58cm
Lår smalaste delen: 45cm
Mage/höft tjockaste delen: 83cm
Midja smalaste delen: 69cm
Överarm tjockaste delen: 28,5cm
BMI: 21.4
V



Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg, allt bra? :)

2011-08-23 @ 17:04:40
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: anna

sv, haha eller hur, man borde börja följa den där listan, faktiskt!

Jag ska sätta upp den på kylskåpet :D



Men det är bra, kom du ut på långpromenaden? :D

haha, jag har inte tagit upp någpt med lappen än :p vi har iofs knappt sett varandra, men ändå. Ikväll SKA jag ta mod till mig ;)



Men även om du krymt, så har du ändå lågt bmi ju!

2011-08-24 @ 08:27:03
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0