lunchbreak .

God dag!
Idag är det sooligt ute och jag är fortfarande vääldigt sjuk. Fick ringa och sjukanmäla mig ifrån jobbet imorse, vilket händer typ en gång per år om ens det! Idag ska jag och A på avskedsfest hos ett kompispar som ska flytta till Teneriffa. De hade tydligen styrt upp aktiviteter och sånt, men jag är så himla sjuk så får bara vara där och "visa mitt stöd" i ett hörn typ. Jag tror inte heller att jag kommer dricka - har veeerkligen inte någon som helst lust att göra det nu!
Igår var jag bjuden till en annan avskedsfest, men jag stod över och var hemma med familjen och åt tacos och lite matadormix efter det, men jag hoppade helt över all choklad och snickers :D. Vi tittade på Narnia och så somnade jag i soffan vid tolv typ tills min syster väckte mig.
Det blev lite rester över från gårdagen som jag gjorde en stoor sallad av, tror inte att jag kommer orka äta typ något utav det eftersom jag inte har någon aptit idag... Men jag gjorde en tacokycklingsallad helt utan bröd och dressing/sås. Kycklingen är stekt i tacokrydda (jag och mamma äter inte köttfärs) så det blev lite kryddigt och gott ;)
Igår slarvade jag med detoxen och bara drack halva, så jag tänkte dricka 1,5 idag istället... får se om jag sitter på toaletten hela dagen imorgon typ :P Hittils har den inte gjort någon märkbar effekt iallafall.
Vi hörs igen om en stund!
It sucks to be sick!
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0