morning exercise .

God morgon hjärtan!
Imorse tog jag en powerwalk lite mer än halvvägs till jobbet. Jag gick i 30min och sen tog jag spårvagnen resten (skulle bli försenad annars). Jag kände dock hur benhinneinflammationen smög sig på mitt högra ben, f*n. Hoppas verkligen inte att jag får det imorgon det hade varit så surt!!!
Igår tittade jag på massa youtube-klipp ifrån en som lagt upp serier och liknande i thinspons anda.  Du hittar kanalen här - enjoy! Jag såg då dokumentären Why are skin people not fat och där berättade de att när man går upp i vikt ökar både antalet fettceller och ökar i storlek. När man sen ska gå ner i vikt igen kan man inte bli av med fettcellerna igen... creepy!!!
Imorse åt jag en 125g drömyoghurt med jordgubbssmak och fyyy va gott det va!!! Nu ska jag ta mig en liten frukt, dricka my daily Proviva & kaffe och titta på Gossip girl!
Vi hörs snart igen!
V

Kommentarer
Postat av: dani

Gossip Girl är bäst. ♥

2011-08-31 @ 12:06:47
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0