morning .

Hej!
Igår failade jag sååå stort... delvis medvetet, men jag borde typ ha gått upp 2kg. Jag vill inte ens räkna kalorierna eller skriva in det i shapeup för att det lätt skulle bli över 3000. Hur är det ens möjligt?!
Idag ska jag därför vara nyttig och hälsosam. Jag börjar 06 imorgon och ska på Timbuktu och Hoffmaestro ikväll på Trädgårn, så det blir 100% nyktert ikväll och så ska jag cykla hem ifrån jobbet... antagligen en omväg också så att jag förbränner lite extra. Idag ska jag fanimej gå hungrig om det är det som krävs. Jag är inne i en period nu när jag är hungrig nästan konstant!
Frukost: kl 11.30 Froosh 135 kcal
Mellis: Svart kaffe
Lunch: kl 14.00Nutrilett strawberryshake 100 kcal
Mellis: Nektarin och svart kaffe 59 kcal
Middag: kl 17.00 Nutrilett strawberryshake 100 kcal
Kvällsis: kl 19.30 Wasa husman 45 kcal
Övrigt: Ev. te, cola zero, kaffe, vatten, sockerfritt tuggumi.
Träning:
Morgonpromenad i rask takt 15min 80 kcal
Cykla normalfart 1,5h ca 360 kcal

= -1 kcal

BRA! Nu kör jag på det och får i värsta fall gå en dag hungrig och så är det nya friska tag imorgon igen.
Imorgon jobbar jag 06-22 ångest ! Förresten så hade jag en uuunderbar dag igår, helt fantastiskt sjukt j*vla bra! :D
Vi hörs snart igen
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0