nutrilett .

Jag har precis druckit en nutrilett jordgubbsshake för första gången. Det smakade som kräks med jordgubbssmak - fyf*n! Men det var faktiskt jättebra... bara att svepa den och svälja ner med vatten efteråt. Nu känns det som att jag har druckit jordgubbsgrädde med mjöl i typ och jag känner mig jättetjock (känslan av att ha hetsat en tårta typ) och därför har jag ingen som helst aptit eller lust att äta något just nu, är inte hungrig, inte sötsugen eller något. Känner mig bara äcklig. tada! skitbra ju! :D





Hitills har jag klarat mig galant idag gällande mitt kostschema, men jag har inte druckit kaffet till mellis för att det är något knas med kaffemaskinen så det smakar konstigt på jobbet. Ska försöka snart igen tänkte jag. Jag har beställt lite kläder ifrån H&M som kom idag, så jag ska hämta ut det efter min cykeltur i eftermiddag Wooho! Och det underbaraste är att allt jag beställt är den minsta storleken (förutom skor och en stickad tröja ifrån killarnas barnavdelning). Jag lägger kanske upp bilder sen eller imorgon på det.





Lovi lovi
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0