overslept .

God morgon! :)
Idag försov jag mig till jobbet (men kom i tid), så jag hann inte gå hem och lämna hunden där den skulle vara...så han fick göra vad han skulle på väg till spårvagnen och sen åka med till mitt jobb. Så nu sitter vi här i den lilla stugan och myser (jag iafl). Han är så rastlös och vet verkligen inte vad han vill... så det är svårt att hanskas med honom!
Jag glömde väga mig imorse eftersom jag overslept. Mätning och vägning kommer därför ikväll... Efter all mat och allt :p Men eftersom det är början utav Rivstart 2011 2.0, så är det nya tag som gäller! Det startade tyvärr inte så bra, för jag har inte frukost med mig, hann inte heller äta hemma, och i kiosken finns det bara godis, glass, kaffe, läsk typ... Så jag dricker kaffe nu men måste ha någon form utav föda! Jag har både Ica och Willys i närheten, men kan inte gå in för att jag inte vågar sätta hunden utanför (han är så liten och lätt att sno).
vad ska jag göra?
Igår hittade jag sååå mycket bra thinspo som kommer upp under dagarna, så håll er uppdaterade! You will loove it!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0