sjuk .

Hej alla där ute i höstrusket!
Nu sitter jag på golfen och fryser aset av mig (... nää, i wish)! Jag är megasjuk just nu och att jag glömde nycklarna imorse när jag skulle öppna löser ju inte mitt sjukdomsproblem. Jag fick nämligen stå ute i regnet i 40min och vänta på att min chef skulle komma med nycklarna! Detta var klockan elva och jag är fortfarande dyngsur :(
Angående träning och kost är abc gone gone gone! Jag tror att det är ett utav mina största problem - att jag får för stora visioner och mål som gör att jag bara failar mer än vanligt.
Nu är det därför bara att försöka dra ner på sockret, kalorierna och kolhydraterna och röra på fläsket.
Jag läste precis lite viktminskningsbloggar och är så gaalet taggad på att gå ner i vikt nu! Jag är bortbjuden ikväll på avskedsfest, men jag ska inte gå (börjar 06.00 imorgon) och så är jag så sjuk. När jag kommer hem idag vid halv sex tänkte jag ställa mig någon timma och köra lite wii. Det är en sjukt kul träningsform som räknar kalorier och är varierande. Så det blir lite aerobics, yoga och styrketräning för mig ikväll! :) Sen ska jag försöka få åtta timmars sömn.
Genom att sova 8h per dygn kan man gå ner ca 3kg läste jag i tidningen iForm och om man dricker 2l vatten om dagen i ett år går man ner 1kg bara utav det... Så om man är duktig och håller det är man upp till 4kg lättare :D.
Imorse gjorde jag två dubbelmackor med rågkaka (som nyttigt polarbröd) med smör på. Jag var inte ens speciellt hungrig, utan jag ville bara gå till jobbet där jag skulle behöva mackorna för att inte äta massa snask.... Det regnade ute och jag frös och hade inget att göra, så jag satt på busshållplatsen och åt upp alla 4 mackorna - VIPS så var de borta! När jag kom till jobbet drack jag en Froosh (bara frukt & JÄTTEGOTT) och tog en kopp te med mjölk och suketter i. Det var väl ändå okej för att vara all mat fram till typ 14, (frukost + lunch) minus mackorna så klart. Men sen hände det som inte får hända.... Mina händer styrde sig mot glassfrysen och tog upp en magnum ghana, och jag åt upp den helt utan dåligt samvete. Nu i efterhand har jag ingen ångest (VARFÖR INTE?! JAG VILL HA ÅNGEST NÄR JAG ÄTER SÅNT JAG INTE FÅR ÄTA!) Jag har inte ångest nu heller, tycker bara att det var lite onödigt....... FUCK!
Min morgonvikt idag var förresten på 57.4 idag, inte okej.
Nu är jag så tjock och otajt så...
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0