tomorrow .

Imorgon ska jag väga och mäta mig... jag måste ju ha något att jämföra med och gå på.
Min detox är på hold sen gårdagen förresten, ska sätta igång ikväll igen och köra på stenhårt efter det.
Imorgon tänkte jag också ta ett piller som heter Tight som går att köpa på Gymgrossisten, men som jag tror är helt värdelöst! Det är meningen att det ska dämpa hungern (/sötsuget?), öka förbränningen och ge mer energi, men jag får inget utav det. Bara en liiiten antagligen psykisk effekt på morgonen gällande aptiten, men sedan kommer det igång efter en liten stund igen.
Jag testade drycken som också finns, men det är bara beställningsvara och ca 25kr/flaskan (/dag)... Det var visserligen ett tag sedan, men jag upplevde den då som HELT SJUUUKT GRYM! Jag hade ingen aptit, loooads of energi och kände mig smalare på dirren! Men kroppen vänjer ju sig tyvärr och nu kanske inte den effekten skulle uppstå hos mig.
Imorgon ska jag mäta BMI, vikt, lår tjockaste delen, lår smalaste, midja, höft, rumpa och mina mycket feta överarmar. :D
Puss sov så gottigt!
V

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du också är med i Rivstart. Nu kör vi :) Pepp på oss :)

2011-08-22 @ 00:02:44
URL: http://malinstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0