tonight .

Ikväll är jag och min familj bortbjudna till min pojkväns familj och fira att han har fyllt år. Hans mamma ringde mig förut och frågade om någon utav mina systrar var allergisk mot något och "avslöjade" att hon skulle göra en kycklinggryta  (med ris antar jag) och att det blir tårta till efterrätt. Jag har precis ätit en stor kycklingsallad med fetaost ifrån Lasse på Heden. Förhoppningsvis kommer jag inte äta så jättemycket där hemma hos dom då utan bara normalt och sen till efterrätt tänkte jag vara väldigt mätt (eftersom jag har ätit två luncher och middag) och därför bara ta en smakbit utav tårtan. Synd bara att hans mamma är så bra i köket :/!
När jag äter ikväll ska jag tänka på fina kroppar...  Och så tänkte jag faktiskt äta lösgodis med min pojkvän ikväll. Då slipper jag hetsa i mig hela påsen någon dag när mens-monstrer talar i mig (fy va äckligt det lät! Ursäkta!). Jag ska promenera till jobbet imorgon är tanken och så tänkte jag ta iafl en 30min på crossen ikväll... men det blir ju aldrig av när jag säger/skriver det, så jag tar tillbaka det! :)
Puss
V

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Nej jag har tyvärr ingen kompis med äs, som jag umgås med. Alla mina vänner är typ överviktiga/mulliga heh. Men vad skönt att du har det! Hade gärna haft någon att peppa med. Kram!

2011-08-29 @ 17:40:17
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Hailie

Sv: Tack! Fast jag håller in magen (a)



Smart där faktiskt, att äta godis tillsammans med någon! För som sagt, då kan man ju inte go crazy och proppa munnen full direkt haha :D

2011-08-29 @ 18:41:20
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/
Postat av: Little J

Okej, men det låter ju bra :) Det är klart! :)



Jodå, upp och ner.. :P Nee, nu går det bättre :) Har precis fått hem en träningscykel så det är ju perfekt! Kan inte cykla varje dag för jag får så ont i knäna då, men det är bättre än inget :) Sen rider jag nästan varje dag och försöker gå varje dag.

Maten är bra under veckorna, helgerna blir det svårare för då vill min sambo ofta ha pizza och sånt, sen blir det ju lätt alkohol på helgen, ska dra ner mycket på det dock :)

Hur går det själv? :)

2011-08-29 @ 19:31:47
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: stjärnsyster

tusentack du fina.

din blogg är super,fortsätt så.

kramar.

2011-08-29 @ 22:41:59
URL: http://stjarnsyster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0