god nyårsmorgon .

Hej!

Nu har jag och pojkvännen ofrivilligt vaknat utav att mina småsystrar och deras kompis står och "sjunger" Eric saades popular i falsett och jagar varandra i trappan.


Självklart löste det sig med bråket och igår hade vi en rejäl bakisdag med massa gott!


Idag ska jag på lunch hos A's mamma som fyller år och sedan ska vi stanna där och äta middag eller så äter vi tillsammans. Efter det blir det fest hemma hos oss i stan så det blir nog en bra kväll hoppas jag! Känns typ som att Ingen har planerat något jätteball detta året , brukar ju alltid vara sånt nyårshets!



Vi hörs snart... Ska väga mig & se hur megamycket jag har gått upp!!!!
V


Kommentarer
Postat av: anna

Hur har det gått med jul och nyår?



Vet du, jag åt inte en endaste liten godisbit på julafton, bra va?!



Ska ta bilder om nån vecka eller så tänkte jag :)



Love, A

2012-01-02 @ 13:33:26
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0