godis godis godis .

Hej!

Nu är jag på väg till nya lägenheten med älskade. Vi ska äta tacos... Igen, men jag ska bara äta "krämen" och inte brödet. Till det Blir det antagligen och förhoppningsvis julmust.. Ska testa light idag :)

Efter maten ska jag frossa i godis och igår orkade jag inte godis efter en taco så idag äter jag en halv tacofyllning för att orka med det goda ;)

Imorgon åker min kärlek till stockholm och då ska jag jobba 07.30-21.00 så det går nog fort och sedan ska jag ta ett lååångt bad med ansiktsmask, hårinpackning, kanske ny hårfärg, lite gottigt och så lite cola light eller nåt. Kanske somnar till en chicflickfilm efteråt - låter MYCKET bra! :) <3

Vi hörs ikväll!
V


Kommentarer
Postat av: WB

Haha du lever du! =) Tack för dem fina komplimangerna. Så söt du är!

Har du planer inför helgen? Godis kanske? Hihi!

Kram <3

2011-11-15 @ 21:18:58
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0