back to basics .

Jag säger det igen... borta bra men hemma bäst!


Jag vaknade precis och vägde mig... det blev 59.2 och jag förstår inte vad som händer! Nu blir det tuffa tag!
Jag är ju  nästan aldrig hungrig nu för tiden, och då är det ju egentligen ingen idé att äta det onödiga. Jag måste självklart äta lite för att klara mig & få i mig allt viktigt... men det får finnas ett stop någonstans. :)
Idag ska jag städa mitt rum, träffa pojken när han slutat jobbet, läsa era bloggar, försöka hinna med minst 40min träning och en ny spännande grej... Påbörja min detox! Det är en liten koncentrerad dryck man blandar ut med 1l vatten och dricker under dagen. (köpt på Avenyns hälsokost... men finns på Life etc.)
Jag ska börja äta "mig ner" inför detoxen och köra igång på måndag. Att "äta mig ner" inför den innebär att under några dagar inte äta typ fullkorn och så utan så vitt & lättsmält som möjligt... får se hur det går och sedan blir det en 20-dagars-detox på måndag. Den innebär Ingen alkohol, ingen tobak, (helst inget godis), 2 liter vatten om dagen, träing amap, ingen läsk helst.



Så nu kör vi på igen!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0