borta bra men hemma bäst .

Hej alla mina darlings!

Nu är jag hemma igen och har förhoppningsvis fått sova av mig helt.. är fortfarande trött tyvärr!
Jag åkte ifrån Alanya i förrgår kl 03.00 på natten och hade då varit vaken sen typ kl 11,
onödig sovinformation:
... sov ca 20min (på en 2timmars-resa) i taxin till flygplatsen och sedan på första planet till och från i typ 30min. Sedan på planet från Istanbul till Göteborg. När jag kom hem fick jag några timmars sömn som tur var och sov från 15-18.30 och så från 00.30-12.30 idag.

Aja, igår åt jag:
Frukost: 1/3 Starbucks kycklingssallad + En stor kopp varm choklad med vispad grädde (STARBUCKS BÄSTA!!!)
Lunch: 1 Pannkaka med socker
Middag: 2 kycklingspett med ca 1.5dl ris och jordnötssås
Övrigt: Några godis-patroner

Min resa har varit helt otroligt underbar! Det känns extra skönt att veta att vi har en lägenhet att komma tillbaka till nu precis när vi vill. Bara flygbiljett är allt som behövs!
Igår efter frukost och lunch stod vågen på 59.2 och även imorse, så jag antar att den hade varit lite lägre om jag vägt mig direkt och sovit under natten. Men hur som helst har jag gått ner 1.8kg under min hets-semester!
Jag är sååå nöjd! Jag tror att det beror på att min kropp inte har panik-samlat på sig, utan fått regelbunden mat och fått njuta lite. När jag nojar mycket över vikten brukar det tyvärr bli så att jag går upp... som en protest utav min kropp! Men nu ska min kropp få se på nyttigheter :)
Skriver snart igen om min nystart!
V

Kommentarer
Postat av: I demand

Åååhhh min lilla V!!!



Det var helt underbart att ha er här, saknar er jättemycket men snart kommer vi ju hem! Många blandade känslor att åka härifrån, jag saknar ju mitt liv hemma i Sverige men känns otroligt vemodigt att lämna den här lägenheten även om vi kan komma tillbaka när som helst! Nu när det är höst i Alanya är det helt uderbart att vara här!!!



Puss på dig och lycka till med nyttigheterna, jag SKA sockeravgifta dig när jag kommer hem!!! :)

2011-10-13 @ 16:14:23
URL: http://idemand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0