dagen idag .

Hej! Nu ska vi lägga oss och är framme i Stockholm.


Idag blev det mycket lite kalorier jag fått i mig - konstigt nog! Jag är extra stolt att jag stog emot både godis och kakor nu ikväll från À men det var verkligen en enkel match för jag vad inte alls sugen... Wierd - vad har hänt?!

Jag har inte ätit måltider idag så slänger ihop allt i en lista:

3 koppar svart kaffe
2 koppar te med mycket mjölk & suketter
1 cookie (stor)
1 liten kärleksmums
1 banan
1/2 portion pad Thai med kycklingfiléer utan grönsaker

Totalt: 597 kcal (603 kvar att äta)!!!


Jag börjar känna att 1200 är lite för mycket att äta - för då säger mitt samvete att det är okej att äta vad jag vill bara jag räknar kalorierna vilket är fel fel fel! Så kanske ändrar till 1000 istället - men vi får se (kör en testvecka nu).


Imorse vägde jag 59.5kg efter 4 timmars sömn så hade jag sovit 8 som jag egentligen ska hade den antagligen stått typ på 59 :/ men jag ska gå ner till att morgonvikten ligger på 59 konstant innan torsdag... Det är ju allt annat än orimligt!!!



Sov sött
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0