etttusennittionio .

Så många kalorier har jag stoppat i mig idag utan att träna något - så nu får det vara nog. Typ onyttigaste dagen ever idag...

Lunch: Kesella  (kvarg) med hallon 300 kcal
Middag:
100g lax med fetaost 210 kcal
Övrigt:
Naturgodis, choklad + två koppar te med socker, honung och mjölk ca 589 kcal

Summa: 1099 kcal

 

Imorgon ska jag vara hemma med min lillasyster, baka scones, dricka te & myyysa. Sedan blir det artonårsfest hos min syssling i min nya fina klänning... lägger upp bild på den imorgon!


Älsklingen sover hemma hos sina föräldrar idag så jag får sova ensam... och passade på att lägga mig redan nu för att slippa inget-att-göra-så-jag-äter-hetset...

I know my self too well
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0