f***n .

Jag kom på att jag har vägning imorgon (ska ju ha det måndagar och torsdagar)... och jag har gjort absolut NOLL för att gå ner tills dess så jag förväntar mig tyvärr en viktuppgång men men.. det blir väl bra tillslut.
Jag har köpt en jättesöt klänning idag som jag ska ha på min sysslings 18års-släktkalas på fredag och den är h
elt rak i modellen - vilket gör att den INTE får sitta tajt över magen, därför måste jag inte äta npgot på fredag efter kl 12 på dagen typ förän på middagen på kvällen... Jag känner tyvärr min mage och äter jag något sväller den upp. Klänningen är i 34 så mag-måttet på den är inte mycket större än min mage nu haha!
Idag har jag lunchat med C, lax med fetaost och sallad och så hade vi lite kaffe- och mörk choklad-fika efteråt. Sedan åkte vi till stan och skildes åt. :) Det var jättetrevligt och kul att träffa henne igen!
Imorgon ska jag göra ögonfransar igen - ska bli sååå skönt att slippa sminka sig i 5 veckor nu igen :D Och sedan ska jag fotograferas på mitt ena jobb för passerkorten nervöst! :/ Och sedan ska jag jobba. :)
Idag har jag varit sååå sötsugen men ändå inte haft någon aptit. Jag skyller på den ovälkomna mensen! Men den är nog borta i morgon eller på fredag som tur är. Idag har jag inte tränat, bara shoppat (visserligen ca 2h promenad på stan i affärer, men det räknar jag inte som träning).
Mitt intag idag har iafl sett ut så här:

Frukost: 1½ Grapefrukt 41 kcal
Lunch: 100g ugnsbakad lax med 20g fetaost och sallad 248 kcal
Middag: 60g lax med 14g fetaost 139 kcal
Övrigt: 3dl svart kaffe, mörk choklad, 7 bitar lösgodis, 1dl hallon och 1,5 dl lätt vaniljyoghurt 737 kcal

Totalt: 1164 kcal


Jag har iafl hållit mig inom mina ramar för hur många kalorier jag får äta... och visst - de är ofta ett väldigt dåligt mått - men någon stans måste jag börja.. Tro det eller ej, men jag trappar faktiskt ner på godiset när jag bara äter några bitar om dagen!



Woops vad jag hade mycket att skriva idag, hoppas ni överlevde det ;)
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0