fyra glas vin & två chips senare .

Ja... Det blev 4 glas vin ikväll och en tidig hemgång... Som tur är ville min kära pojkvän cykla till och från festen så det blev 20min cyklingsavdrag ;)

En tjej på festen tryckte upp chipsskålen i ansiktet på mig och på riktigt tvingade mig att äta... Så jag tog två stycken och sen va de nog. Det va dillchips som jag inte ens gillar sä mycket. Men väl här hemma blev det kanske 10 godisbitar istället men det känns bra med tanke på allt som famns - typ godis, chips, choklad, baguetter etc etc etc. ;)

Nu ska jag nana... Vet ej om jg blir inringd på jobbet imorgon annars är det kl 13-21 som gäller - sköön tid! Så vi hörs då och ser vad dagen har att bjussa på!

Puss & ta hand om er!
Fylle-V


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Duktig du var som kunde ta så lite och sedan sätta stopp :) Vill också ha den förmågan att kunna äta lite och sedan tycka att det var bra.



Var det en rolig fest? Förresten vet din pojkvän om dina tankar kring vikt och sånt (eller han kanske också läser din blogg?).



Vad jobbar du med? :)



Min kväll gick bra ändå och tack för att du gav stöd igår <3



Btw jag kommer från Borås från början, så blivit mkt Gbg :) Fin stad!

2011-10-30 @ 09:31:32
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0