good morning little darlings .

Nu har jag vaknat för dagen. Igår när jag la mig stod magen ut som om jag vore i 9onde månaden, men idag när jag vaknade 12 timmar senare var den platt och fin. :) nu ska vi packa saker i flyttkartonger och äta och sedan bär det av till lägenheten och installera lite och sedan hem för att byta om och åka till jobbet. Jag borde kalla detta inlägg för "och" för att jag har skrivit det hela tiden! Hursomhelst jag känner mig bra idag, men ska äta pizza till moddag tyvärr. :( jag är bautahungrig nu men ska träna lite Wii när kg kommer hem ikväll. Då lägger jag även upp lite vacker thinspo och berättar om mitt in och ut idag & igår. Puss & megakramar V

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: chailatten är verkligen en drog på vintern! Det går sådär för mig:( hur går det för dig? Kram sara

2011-10-18 @ 18:25:00
URL: http://sskinnygiiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0