i am the candygirl .

... vilket jag egentligen inte vill vara. Men jag blir en bitch om jag inte får godis! :(
Jag äter godis i princip varje dag och när jag inte äter det tänker jag på det konstant och tänker på när jag får äta det nästa gång! :(
Nu ska jag hoppa på min crosstrainer och träna lite samtidigt som jag kollar på TV. Det blir ca 40min på crossen, men jag tycker att det är så förbaskat tråkigt!!! Dock förbränner man ju riktigt mycket och blir andfådd utav den så jag borde tycka om den.
Imorgon kommer min kära vän C hit (som jag pratade om i somras) och så ska jag bjuda på lunch. Hon "håller också på som jag" med kalorier, träning och ska bli smalare så det är skönt och vi kan prata om det och är typ exakt likadana med allt detta handlar om + typ samma ideal och thinspo :) Sedan ska vi gå på stan lite och kolla runt och kanske shoppa lite!
Jag hör av mig efter träningen om dagens in & ut och även gårdagens eftersom jag va hos A igår.
V

Kommentarer
Postat av: W

vad skönt att ha en vän som kan dela allt det där med!

2011-10-19 @ 08:30:52
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0