jag skäms .

Förlåt till er & förlåt mig själv. Jag har varit preciiis som vanligt idag. Var på middag hos A's föräldrar där det dessutom bjöds på någon paj med vaniljsås OCH färdigupplagd chokladmousse. Jag åt av middagen som var skaldjurs & fisksoppa och ett knäckebröd med ost på och så blev det två teskedar chokladmousse... Som tur var var jag såå mätt från maten.

För övrigt blev det en hembakad macka med källarrökt skinka på och sedan en kopp chaite. Och så några bitar godis på kvällen. Vi har flyttat till nya lägenheten idag så var lite energitömd när jag kom hem.


Bajs på mig asså! Men imorgon jobbar jag där jag inte kan äta så ska äta något lätt till frulle... Har nästan aldrig aptit så tidigt... Och sedan middag på kvällen! Får bli sallad typ! Eller nej. Jag och À ska ha vår första kväll och natt i vår nya fina lägenhet imorgon så det blir nog pizza eller liknande äckligt. Däremot lovar jag er en fastande dag innan 1 advent! ;)


Nu får det vara hårda puckar som gäller. Kanske ska ta cykeln imorgon iklädd min kostym :p Sounds good!


Det blev iafl inte över 1000 kcal idag! :)
Puss & god natt
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0