just do it .

Jag är inte alls sugen på att träna just nu PLUS att jag håller på att bli sjuk. Men jag ska gå ut nu ändå.

Jag vet ju att jag inte kommer att ångra det efteråt... att jag förbränt lite extra kalorier och att jag har gjort mig själv lite hälsosammare och lite snyggare. :)




SÅ ALLA NI SOM BARA SITTER OCH SLAPPAR. UT OCH PROMENERA "MED MIG" NU OM NI INTE HAR NÅGONTING VIKTIGT PLANERAT!





Annars hoppas jag att ni sitter hemma och ångrar er riktigt mycket att ni aldrig gick ut.





DU VET ATT DU INTE KOMMER ÅNGRA DET
V



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste ditt inlägg och begav mig ut! 45 minuter är bättre än inget. Tack!

2011-10-16 @ 13:09:52
Postat av: V

Hej! Åh va roligt, bra jobbat! Kram

2011-10-16 @ 14:21:11
URL: http://Http://Vwillmakeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0