morgonpromenad .

God morgon!
(jag läste i en blogg att det heter godmorgon vilket är fel och att hon dessutom tyckte att det aldrig är en god morgon - men det tycker jag 9/10 mornar med sovmorgon)

Idag är det alltså en väldigt god morgon! :)

Jag vaknade till av wordfeud som påminde mig om att jag måste spela om jag vill kunna vinna. Jag hade slutat med det krävande j*vla spelet men tyvärr börjat igen när jah fick två utmaningar. Så jag kände att jag var morgonkissenödig och gick därför upp för att lägga mig och somna om igen.

Självklart var jag tvungen att svara på kommentarer och läsa lite bloggar innan och såg idag IGEN att tictactoe var duktig och ställds klockan för en morningwalk. Mitt samvete sa därför att jag borde ta mig en för att iafl verka duktig. ;) så nu blir det en liiten runda på 40min tänkte jag.



Och åter igen - ni som inte har något att göra den närmsta halvtimmen - GÅ UT PÅ EN LITEN PROMENAD! det gör skillnad! :)
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0