mysfaktorn hög .

Hej!

Nu sitter jag på jobbet och bloggar från mobilen via appen för första gången. Jag har precis köpt mig en chai latte på espresso house som jag avnjuter med en bit mörk choklad.


Jag är väldigt varm nu och full av julkänsla, men det vill jag inte vara för att det är på tok för tidigt!!! Men jag vill ha jul NU! Jag och pojken ska ha vår första julgran i den nya lägenheten i år så det ska bli sååå mysigt!



STORT CRED TILL ER SOM GAV ER UT OCH TRÄNADE IGÅR!!! :) bra kämpat! Jag va ute i ca 40min igår och det kändes så otroligt bra.


Ni får veta ikväll efter 21 mitt in & ut igår och idag :) jah klarade mig med 58kcal igår på middagen och idag ska jag ha ett stort underskott!


Pussss
V


Kommentarer
Postat av: C

Sv. Tack fino, för de uppmuntrade orden<3

Kan medela att jag aldrig drack de där ölen igår.

Vore jätte fint om vi kunde puscha varandra,, kramis!

2011-10-16 @ 20:55:31
URL: http://chubbydolly.blogg.se/
Postat av: anna

Hej gumman!

Du är väl den enda som lyckas gå ner nästan 2 kg på en utlandsresa. Jag gick snarare upp 2 kg när jag var iväg i somras :(

Hur gjorde du för att klara det?



Frukost är bra att äta stort, för då klarar man hela dagen med energi osv. Bara man äter mindre och mindre under dagen brukar det gå bra :)



Nä det har varit lite struligt och sådär. men det löser sig, som sagt, det gör det jämt!

Hur mår du?



<3<3

2011-10-16 @ 22:28:37
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Edet

har du lösen på din blogg? Hade jag kunnat då det i så fall? kram

2011-10-16 @ 23:18:11
URL: http://luftflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0