nystart .

Då var det dags för en nystart. Efter en period av alldeles för mycket viktpendlande så har jag nu bestämt mig för att göra vad som hittils har funkat bäst. Nämligen lagom.

SIST JAG GJORDE DENNA "DEFF" GICK JAG NER 6 KG PÅ EN MÅNAD!

Här är vad jag ska göra MINST till slutet på året 2011:
  • Äta 1200 kcal om dagenmax 8400 kcal i veckan. (Räknat efter ev träningsavdrag)

  • Motionera minst 4 gånger i veckan à minst 40 minuter.

  • Ta upp kontakten med min personliga tränare.

  • Vänja mig av med socker, suketter & liknande.

  • Väga mig varje morgon (då jag kan) men bara räkna måndagsvikt och tosdagsvikt. (eftersom vikten beror på mat, vatten, sömn, muskler och allt sånt).

  • Dricka minst två liter vatten om dagen.

  • Failar jag, så börjar jag om på deffen med en gång och inte typ "väntar till imorgon, dagen är ändå förstörd!"

  • Gå på 20-dagars-detox minst två gånger innan årets slut.

  • Börja tycka om att träna igen.

  • Få in goda vanor.

  • Be strong.
  • Väga 53kg innan Nyårsafton!

Visst... det är många punkter och många åtgärder, men de är inte så drastiska. Jag känner mig själv och drastiska åtgärder = totalfail. Tyvärr.
Jag hoppas verkligen att detta kommer göra susen för mig och min kropp. Som sagt var, senast jag körde på denna deff(fast åt godis typ varje dag och inte drack vatten) så gick jag ner från 58kg till 52 på lite mindre än en månad... Så jag borde ju verkligen klara det denna gången med lite bättre metoder! :)

NU KÖR VI!
V

Kommentarer
Postat av: Little J

Lycka till ! :)

2011-10-13 @ 18:59:11
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan du berätta hur lång du e och vad du väger?:)

2011-10-13 @ 21:54:51
URL: http://Sskinnygiiirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0