updatering .

Hej!

Jag har kommit på att jag aldrig har sett "det perfekta". Det finns många många fina tjejer och kroppar på stranden här, men av någon anledning ser jag det dåliga på dem. Självklart även det bra och fina, men de perfekta benen sitter på en ful rumpa osv. Rumpan och låren tycker jag är det viktigaste. När jag diskuterar kroppsideal och snygga kroppar med A & moster L, så har de helt andra ideal. De tycker att låren ska gå ihop och sånt... vilket jag absolut inte tycker är fint!



Förövrigt har jag det väldigt bra förutom att jag fick något som L sa heter Infanteria, som man får när ovanlåren går ihop när man är blöt. Mina lår har aldrig gått ihop så mycket tidigare, bara typ nuddat. När jag gick upp ur badet (havet) i förrgår sved det och brände något så fruktansvärt!! Det blev liite rödprickigt och kändes som jag hade klämt fast en brännmanet mellan benen typ! :( Men det försvann väldigt snabbt och jag känner inte av det alls nu.



Igår fyllde L 31 år och det firade vi med en presentöppning på sängen, som vanligt, följt utav en frukost på Starbucks, promenad till standen och sedan en galet god lunch på Elite restaurang och sedan en tonfisksallad hemma på balkongen följt utav en brakfest med våra miljonärsgrannar. Det var en underbar dag och kväll och L var jättenöjd! :)



Vi va inne och kollade på YR.no för att kolla vädret och det ser ut som att vi har tre soldagar kvar och tre regndagar, men det blir mysigt hur som helst!


Bara en vecka kvar på mina onyttigheter
V

Kommentarer
Postat av: Isa

Håll det i åtanke nästa gång du kritiserar din egen kropp, att ingen annan är perfekt heller ;) Och njut av solen och ha det bra sista tiden av resan!



Här går det riktigt bra, jag är inne på min femte spyfria dag! Yay^^ Heh..



Kram

2011-10-06 @ 06:25:01
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0