slappdag .

Hej darlings!

Jag saknar min familj otroligt mycket, men det är ändå skönt att vara hemifrån så att man uppskattar mer vad man har. Idag vaknade vi halv tolv tror jag klockan var och då åt jag hallonyoghurt och cocopops med mjölk, efter det gick vi till standen vid 13-tiden och låg till halv fem. Då handlade vi och sen åkte hem och slappade. På stranden tog jag en kebabrulle... GOTT! Nu har vi precis ätit mat och det blev samma rätt som första kvällen.

Imorgon blir det träning för mig och L, vi ska ta en timmes promenad imorgon bitti och sedan gå hem, äta frukost och gå till standen tidigt. :)



Förlåt om jag är så othinspirativ just nu, men jag har semester och ska köra en stenhård deff när jag kommer hem!
V

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, okej! Det var ju bra, så slipper ni bli uttråkade hihi :) Och jaha, men det är pengar i alla fall, mer än mitt futtiga studiebidrag.. Fast du har väl massa räkningar och sådant tråkigt antar jag :(



Och tja, det är sådant tråkigt grått och blåsigt väder. Uäh. Hur länge är du på semester?



Och tusen tack för tipset! Köpte en påse frysta hallon idag hihi, ska bli så gott! Hallon är mums.



Puss på dig fina<3

2011-10-04 @ 18:21:36
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0