städning & shopping .

Hej bloggibloggi och ni underbara där ute!

Nu sitter jag på spårvagnen åå väg hem från jobbet. Min syssling kommer och möter mig på hållplatsen så ska hon hjälpa mig att städa mitt rum för jag har shoppat bort strax över 3000kr :(:)

Mitt rum ser it som ett bombnedslag så jag hoppas att hon är villig att mottaga lite kläder utav mig eftersom jag är för lat för att sälja! :p om jag orkar och har tid över efter städningen ska jag fota kläderna eller några och lägga upp här så att ni får se :) skönt är att jag har köpt allt i xs, 34 och (25/32 i jeansen) wooho! :)


Pyss hörs snaaart
V


Kommentarer
Postat av: Little J

Vad roligt för dig !! :D

2011-10-19 @ 22:47:14
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Ida

svar: ja nu funkade det att gå in på bloggen utan lösen osv!:) bra! å vad SKÖNT att dina försvunnit, hur mycket tränar du nu? på gym? jag borde också träna... haha

2011-10-19 @ 23:34:05
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0