the girl you lost to cocaine .

Hej mina kärlingar!
Då var det äntligen lördag... igen! Tiden går så fort nowadays.
Jag har bara fått runt 4 timmars sömn inatt då jag jobbade frukosten imorse, så jag kunde inte väga mig förän efter lunch och frukost. Vågen stog då på 60.2kg, INTE BRA!

Nu sitter jag i soffan och ska jobba hemifrån lite granna. Håller på med ett projekt nu där jag ska "designa" tre eller fyra olika prototyper för insamlingsbössor som ska stå på en ICA-affär. Det blir kanske fler sen, men än så länge är det detta som gäller. Min systemkamera har det blivit något fel på SD-kortet så den får inte kontakt med det så jag kan inte föra över bilderna jag har tagit på barnen... BRA V!!!  Så det går typ bajs just nu! :(


Ikväll är jag bjuden på middag hos en släkting som är från Vietnam och jag ska inte fjanta mig med maten, jag ska bara välja bort eller minska drastiskt på kolhydraterna! :D Och hoppa över kakan mamma har bakat för att ta med sig. Efter det ska jag nog bara träna lite på crossen och kanske jobba o sova till boyish kommer hem. Fun fun!
Vi hörs snart igen! :)
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0