tisdagens in & ut .

Som vanligt nu för tiden vaknade jag vid två-tiden och det blev därför lunch som första måltid (även om jag vill kalla det frukost).
Lunch: 2.5 dl ris, 100g lax, 10g turkisk yoghurt = 399 kcal
Middag: 1/3 varma koppen Minestrone, multivitamin-brustablett, te = 100 kcal
Övrigt: 30 bitar lösgodis + två stora koppar te med mjölk = 638 kcal

kalorier från träning: 40min pw + några minuter crosstrainer = 184 + 40 = 224 kcal

Totalt in: 1137 kcal
Totalt ut: 224 kcal
Summa: 913 kcal


:D
V



Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt bra dag ändå. Mat + godis och ändå underätning! Önskar jag kunde hålla mig till lite godis utan att vräka i mig allt annat hemskt jag kan lägga händerna på.



Och du är fan underbar, det ska du veta. Jag finns alltid på bloggen om det är något, vad som helst. <3

2011-10-19 @ 17:14:50
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0