todays .

God kväll!

Nu har jag placerat mig i soffan och ätit middag. Min powerwalk gick jättebra, jag läste några utav era bloggar på min iphone samtidigt som jag gick, så det gick fort och blev en mil på två timmar.


Mitt dagsintag hittils ser ut som följande:

Brunch: 2st vetekaka med smör + 1 portion Pauluns flingor med mjölk = 520 kcal

Middag: 200g kycklinggryta + 50g wokade grönsaker + 2st wasa husman m smör = 414 kcal

Övrigt: 2st special-patroner (godis) + te med mjölk och suketter = 78 kcal

Träning: 551 kcal

 

Kalorier från mat: 1035

Kalorier från träning: 551

Summa: 484 kcal

 

 

Jag är väldigt nöjd med dagen, det är dock väldigt lite kalorier jag fått i mig idag, men jag tror att jag har krympt min magsäck i Alanya eller nåt för annars är jag hungrig hela dagen :S. men det är ju bara bra! :D

Jag kommer eventuellt ta en kopp te till eller äta lite chips eller så ikväll när pojken kommer hem från jobbet, men det kan jag lätt räkna in i mitt kaloriintag utan att få dåligt samvete! :D

 

 

Hur går det för er? Har ni något höstmål eller något ni ska klara/göra innan årets slut?
V


Kommentarer
Postat av: W

hur många kalorier vill du äta på en dag ungefär? Har du något mål eller så?

Många säger att jag måste äta uppåt 1000 kcal varje dag, men jag får verkligen ångest då.

2011-10-14 @ 07:20:31
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0