tröstätning .

Tjolahoppsan!

Va dåliga ni har varit på att kommentera idag! Vill ni inte se lågkalori-recept i bloggen?


Matchen gick B A J S och IFK förlorade. Nu sitter jag i bilen på väg hem till A. Det blev två rutor 74% choklad hemma förut men jag tog inte med nötterna eller chokladen och hos à åt jag ca 1dl potatismos, 60g kalvkött och 2dl rivna morötter... Så jag är mycket hungrig just nu!!!

Men vi ska hyra film och köpa godis, självklart ska jag hålla mina kalorier så det känns okej ändå plus att jag har tränat idag.

Imorgon blir det lite inflyttning av saker till den nya lägenheten, så det blir skojsigt! :)

Hörs imorgon, puss!
V


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja den är rätt over kill

2011-10-18 @ 09:24:00
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det vill vi!

2011-10-18 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0