äntligen fredag .

...Men inte får jag vara ledig för det! Nej jag börjar 05.30 och jobbar till 17 idag och sen blir det grillkväll med mina underbara vänner. Imorgon börjar jag 05.30 och jobbar sen kväll till 21, så det blir en lugn kväll för mig tonight.
Har det gått bra för er med träning, mat och allt? Jag har faktiskt varit väldigt slapp (som vanligt!! :@) men jag har ändå inte ätit lika mycket som jag skulle gjort om jag inte höll på med bloggen osv osv. Tränat hade jag antagligen inte heller gjort om det inte vore för mitt "ny-upptagna sätt att tänka"... och för Er som har hjälpt mig och jag har nu börjat känna mig lite dum om jag failar eller bangar träna för att jag sviker er. Antar och hoppas att ni läser min blogg för att få motivation och så vilket inte funkar så bra om bloggerskan failar varje dag.
Jag har en så galet hektisk vecka nu, som skönt nog snart är över... Bara 30 arbetstimmar kvar! Nästa vecka kör jag igång hårt med mitt träningskort på Sportlife. Jag köpte en kalender igår och skrev ut pass-schemana på de anläggningar jag vill träna och satte in i kalendern. När jag inte har något att göra kan jag planera in lite tränin. Bra va? :D Ni ska få se mig bli fit och hälsosam snaaaaaart!
Förhoppningsvis åker jag och pojkvännen snart till Alanya där min älskade moster (any day now) bor för tillfället. Vi tänkte åka i slutet på September och vara borta i två veckor... Är det okej för mig att vara en säl då? Nope... Så åker vi måste jag träna sönder och dra till med drastiska åtgärder NU! Vi vet inte om vi åker förän antagligen ganska kort tid dessförinnan, så det börjar Idag. MAX 1000kcal om dagen och träning minst 5dagar i veckan à 1 timme.
Nu ska jag jobba lite och läsa era underbara bloggar som håller mig igång! Puss
V


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag förstår att många drar den kopplingen och att bantning oftast är det som leder till en ätstörning, men för mig som haft problem i många, många år handlar det inte om osäkerhet eller kropp längre. Men även om jag försöker förklara att det inte handlar om mitt yttre verkar inte det gå fram, alls. Kommentarer som "Du tycker väl att du är tjock?", "Du är väl bara rädd för att bli tjock" eller "oj! Vad bra att du äter" provocerar mig enormt, då det får mig att tänka: borde jag inte äta? Borde jag tycka att jag är tjock? Borde jag vara rädd för att bli tjock? Om du förstår?



Det jag menar är ex. din kommentar: "Du vet säkert hur lätt det är att förändra sin vikt, och det är för stunden men plugget bygger hela livet". Du är smal, har en fin kropp och du behöver inte heller förändra din kropp. Att du skrev fina kommentarer till mig samtidigt som din egen blogg bygger på bantning gör mig ledsen, sorry om jag var luddig.

2011-09-02 @ 15:43:13
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Little J

Det kan vara bra att ha mål ibland :) Blir lättare att hitta motivationen man behöver ! Sen så håller du kanske igång på jobbet och så? Mycket stå upp och sånt?

Det gör ju också skillnad! Jag gick ner massor på att "bara jobba" när jag jobbade.. Fast vi fick iof inte tid till matraster och så, så det var väl inte så bra egentligen men...

Det kommer nog gå fint :)<3

2011-09-03 @ 14:29:57
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0