jag har saknat er .

HEEEEEEEEEEEJ!
Åh vad jag har saknat att blogga, prata med er och läsa era underbara och motiverade bloggar!
Jag har som ni antagligen förstått tagit en oplanerad paus. Det var inte meningen, men mitt internet har inte fungerat och jag har jobbat typ 14 timmar om dagen och sovit 4... så jag har blivit tjockare, plufsigare och ännu mer otajt. MEN MEN life goes on - det måste och ska det göra! Mina dåliga rutiner nu det senaste har gjort att jag numera väger osköna 60kg. sextio komma noll kilogram. Varje morgon flackar vågen mellan 58 komma allt möjligt och stannar sedan på 60,0. Jag har tagit två stycken graviditetstest för att det har känts så omöjligt att jag väger så mycket. Men jag är inte gravid. :D
TYP
Jag har under pausdagarna ätit precis vad jag känt för. om dagen har det väl varit: Typ 1kg godis, typ 10 smörgåsar med smör och kalkon, choklad, milkshake, snabbmat, frallor, chips i mängder och baguetter. Det har varit skönt att inte behöva tänka på det men jag har inte heller hunnit.
Jag har haft 10min rast och ätit banan och en kopp varm choklad. Jo för varm choklad har jag druckit minst Typ 5 koppar om dagen. De automaterna har funnits på alla jobb. Annars har det funnits oboy och mjölk.
När jag har kommit hem efter 21-tiden varje kväll h ar jag inte ätit utan de3t har blivit godis, chips och mackor. Varje dag. Sedan har jag somnat i soffan framför TVn tills A har kommit hem vid halv tolv. Då har jag pratat i sömnen i några minuter och sedan gått och lagt mig. Vaknat kl 05.00 och sedan har dagarna gått på repeat.




Vad har hänt sen senast? Jo jag har gått upp i vikt, varit ett psyiskt-kaos-monster. Jag har dock unnat mig en träff med min fantastiska nagelteknolog T. Hon har varit i Las Vegas, så jag har inte träffat henne sen augusti. Det var jättehärligt att få prata av mig lite och få bli ompysslad igen! :)
Jag har också unnat mig en träff med min nya ögonfransteknolog som jag är jättenöjd med. Den förra tyckte jag inte riktigt om. Men jag ska faktiskt till den nya idag och fylla på lite inför resan. JÄTTESKÖNT!

I övermorgon åker jag till Alanya vilket ska bli helt fantastiskt underbart. Där kommer jag tyvärr unna mig vad jag vill, men försöka vara liiiite nyttig. Som tur är existerar inte lösgodis där, vilket är min svaga punkt. :D Jag ska dit med A och hälsa på min moster L och hennes sambo Y. Vi är borta i 14 dagar och tillbaka den 12 oktober. Jag och L ska gå promenader varje dag, så det blir härligt. Sverige-vädret är ju vad det är liksom...












Nu måste jag åka till staden och shoppa lite inför resan och så! Jag hör av mig när jag kommer hem igen!
åh va skönt att vara tillbaka!
Puss och kram
V





Kommentarer
Postat av: Lk

Kul att du är tillbaka! Kämpa på. Kram

2011-09-26 @ 14:37:31
URL: http://livskalabalik.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi har saknat dig, fina du!

Förresten, hur gammal är du? Puss på dig! <3

2011-09-26 @ 16:13:09
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0